Умови гарантії, обміну та повернення товару

Гарантія від виробника

Гарантія і сервіс

В асортименті нашого інтернет-магазину представлений тільки сертифікований товар, на який надається офіційна гарантія від виробника.

Гарантія та сервісне обслуговування

Термін гарантії залежить від сервісної політики виробника і обслуговується в авторизованих сервісних центрах. Підтвердженням гарантійних зобов'язань служить офіційний гарантійний талон від виробника і чек, що підтверджує покупку.

Обмін та повернення

Обмін або повернення товару, купленого в інтернет - магазині Samsung Online або в точці самовивезення здійснюється відповідно до закону України "Про захист прав споживачів України".

Як повернути або обміняти товар?

Якщо при отриманні товару Ви виявили, що він не підходить за кольором, формою, характеристиками або з інших причин не може бути використаний за призначенням протягом 14 днів - товар можна повернути або обміняти за умови, що товар не був в експлуатації, збережено його товарний вигляд, пломби, комплектація, а також документи, що підтверджують факт покупки. Перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну:
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/172-94-п

Негарантійне

При порушенні гарантійних зобов'язань - гарантія і сервісне обслуговування не надається

Сервісний центр може відмовити в разі:

  • порушення збереження гарантійних пломб;
  • наявності механічних або інших ушкоджень, які виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця чи третіх осіб;
  • порушення правил використання;
  • несанкціонованого розкриття, ремонту або зміни внутрішніх комунікацій і компонентів товару, зміни конструкцій або схеми товару;
  • неправильного заповнення гарантійного талона.

Гарантійні зобов'язання не поширюються на:

  • випадкові пошкодження (дефекти завдані клієнтом);
  • пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
  • пошкодження, виникли внаслідок недбалого відносиння або використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічні пошкодження, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів);
  • пошкодження, викликані аварійним підвищенням або зниженням напруги в мережі;
  • пошкодження, викликані неправильним підключенням до електромережі;
  • пошкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або виникли в результаті з'єднання і підключення товару до інших виробів;
  • пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.